söndag 14 september 2008

ge mig piller !


irsta - bk30 2-0 ...

fucking cpskit,fucking fittdommare fucking skitplan.fucking fuläcklighora.fulafittigagröna irsta.
aja ska inte skylla på nånting men ett rent helvete va det,kunde knappt spela ens.

bk30(div4) - götlunda 2-2
kan väl inet säga så mycket,kom inte in i matchen och va helt slut efter den förra.hämtade upp underläge 2-0 till 2-2 iaf.bra jobbbat tjejer .


fan..ge inte upp jag vet att du klarar det.har mest dåligt samvete.måste få se dig igen måste få berätta att jag älskar dig.snälla jag vet att du orka kämpa,det har du alltid gjort.lämna oss inte nu,vi alla behöver dig.jag behöver dig.får jag inte säga hur mycket jag älskar dig innan du försvinner kommer jag få leva med det hela livet,tänka på det sista mormor sa till mig när jag såg henne,vet du att morfar saknar dig sa hon och gick.tänkte inte så mycket på det just då men nu när du ligger på akuten och ska kanske flygas till uppsala för opration inser jag att de av mest längesen.och att jag behöver höra din röst,få en kram.morfar du måste kalara det,för annars gör inte jag det .

Inga kommentarer: