fredag 12 september 2008

I can't make it




tjabbatjenahallå

skola idag,mest chill,bara tre lektioner.lina och elin åkte och fixade donken till mig (a) sen åkte jag hem och jessica,beck,shagge och livia kom till mig.vi drog ner mot stan.där träffade vi massvis med folk.chillade runt där hela kvällen.roligt vissa stunder andra inte.förlåt alla jag gör besvikna,men jag är cp,sån är jag.kan inte hjälpa det,bara så det är.jag är inte stolt över det jag har blivit,men det ska bli bättre.det kan jag lova.jag har redan börjat och det ska jag inte sluta kämpa,jag ska inte tappa hoppet.för vännerna får mig att fortsätta.tack för ni stöttar mig.jag tror ingen i världen har såna vänner som jag och jag uppskattar verkligen det ni gör.nu ska jag gå och sova snart,mest trött,ska verkligen sova ut.

Jag vaknar upp ur min dröm önskar jag var där.kanske du drömmer som jag och önskar du var här

Inga kommentarer: