söndag 5 oktober 2008

6-1 wohoo


kom nyss hem från match mot tortuna,vinst med 6-1,shagge(3) hanna(2) nattis(1).första halvlek lite sisådär men mycket bättre i andra.älskar mina bk brudar !


helgen har ju varit lite fram&tillbaka.fredagen,ändrade planer men blev väl okej iaf,träffade felicia och åt lite.sen johanna natta jonte och filip.jag och johanna drog till stan ahhahah tanten jag orkar inte.sen tioll gidde där vi träffa typ 20 pers.åkte runt lite typ giddeskolan/emaus.va väl lite osocial men bättre an att vara hemma va det.sen kom lördan och jag elin och lina åkte till hamre och tittade på frotboll,dm-finaler.bk30 - ifk 5-7 eller nånting och sen lite av gif - franke som slutade 4-0. haha jag och lina skulle pka buss hem men fick fin skjuts av matte och hans pappa.sen åkte jag till morbror som fyllde år,åt lite halvgod smörgås tårta och en blev det till apalby.träffade min älskling och många fler.rolig kväll,lina kom dit sen,haha fick skjut på moppe hem av eek som bara hade druckit 6-7 öl,hade hjälmen halfknäppt och en cigg i handen men vi kom hem snyggt&säkert iaf.ahhaha. sitter med tårfyllda ögon nu och bara tänker.får se om det blir nånting ikväll annars blir dte bara soft.tårskvättande kramar / hanna


du är unik,du är speciell,du är underbar,jag behöver dig.vi sa föralltid,gäller det än ? saken är den att jag behöver dig,ditt stöd och dina ord.dom hjälper och värmer.du kommer alltid ha din plats,den går inte att ta ifrån dig.det kan jag lova,bästavän jag hoppas du förstår,jag kan inte leva utan dig !:'( (k)

Inga kommentarer: