måndag 27 oktober 2008

can't belive it,we said forever

hejsanhoppsan

vaknade vid nio.orkarde inte göra nånting såsatt vi datan till typ elva då ringde morfar och jag åkte dit ettag.sen gick jag därifrån till livia.vi hyrde film och åt godis(ovanligt).mest läskig film haha alla skrek.sen åkte vi till borgen.akut tråkigt så jag livia och shagge åkte till stan och donken och en caffe på gränden.sen bar det av hem och strömavbrott.tur att dte kom igång igen iaf.borde nog igentligen sova nu men kan inte,för mycket tankar hela tiden.. respekt08 imorgon klockan kvart i åtta .. hm aja önska mig lyckatill.toppade laget är man ju med i iaf :) kyss skriver imorogn hur det går,ska träffa min älskling också.mest längesen ! men iaf många pussar från hanna hassel (k)

Mina vänner säger: "Vakna uppOch sluta tänk på det"
Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare..

Inga kommentarer: