tisdag 7 oktober 2008

för det är så det ska va !




shutjena brorsor


skola idag,hanna krigade ju ispåret som en dåre.kung som man e dåra (a) hade bara lektioner till lunch sen drog jag och tjejerna till stan,käka spicy och köpte candy.sen vare skolbio,pan's labyrint hmm aja sämtaever men iaf bättre än skolan.åkte till livia där hela gänget va samlat idag,kan inte säga annat än underbart.finns inget bättre 'n när vi e tillsammans,har aldrig så roligt som då.gjorde mat såklart,prata och bara skratta.en underbar eftermiddag/kväll.enda dagens minus va att jag saknar min älskling :( snart ska jag väl gå och sova så man orkar morgondagen,skola+match mot norrby,haha mest kul. kom och titta så garanterar jag en vinst ! väldigt glada kramar från eran hanna (k)




ååh kom på en skämmig grej,skulle h'ämta pengar hos pappa idag men när jag kommer ut från lektionen är han i skolan :O haha aja puuuussss


Inga kommentarer: