onsdag 1 oktober 2008

lite duggregn jaja


hola mis amigos.


dagen ahr varit seg,men började med bild kl 8 med lars (underbara) erik.fucking gubbe men jobbade iaf bra och gjorde (enligt han) jättefina bilder.haha,yäni.sen hade vi svenska och gjorde grupparbete och eftersom vi har marcus i våran grupp kommer vi få MVG wohooo,yesyes.sen vare no prov,hmm behöver väl ite såga så mycket om det mer än att jag hade inte pluggat så bra.men iag bättre än karim,adam och emosarna som gick efter typ 2 min.sen vare matte och jobba bra som alltid,ligger före i planeringen bara för jag och nattis är coola.hade engelska muntlig redovisning och jag hade hoppats hela tiden på att får slippa til nästa gång men den turen fanns inte.jens: a nu hinner vi bara med en till .. hanna: förfan jens ta inte mig ! jens: nejmen det blev du hanna !aja fuckfanskap men gick väl skapligt iaf.sen vare hem till lina och äta och sen på marre mot västanfors.lacka väl ur där också döda dom alla i det ''lilla'' regnvädret.föfan simskola på planen bollen fastnade och man ´kunde varken passa eller bribbla men det man kunde göra va att döda dom andra i pölarna.fick in nåra fina tacklingar men fick också tillbaka.. men ah vann med 3-1,mål av emma(2) och elinpelin.studiedag imorgon,får väl se vad man hittar på men du kan ju alltid höra av dig,076-7131593.kalla,blöta kramar /hanna

Inga kommentarer: