torsdag 6 november 2008

hejpå er

har inte skrivit så mycekt men har inte haft tid,träningarna har börjat den här veckan och det är bara sattsa på nu till ålan,taggaflickoooor ! sen har jag väl spenderat tid med mina vänner,jag och johannaösterholm är iaf bäst,det vet ju alla (h) skolan är seg som vanligt men det är ju som det är.dagarna blir iaf bättre och inte likamycket ledsenhet,ser ut som jag kommer klara månadens mål.hoppas på det,men pepparpeppar.ska inte säga för mycket för den har bara börjat.4veckor nu tills jag blir byxmyndig&får cykla utan hjälmen.yeeeessssss. grattis till bästa anders som fylller 16idag (k)
lek&smek / H


Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet
där är jag nu ...

Inga kommentarer: