måndag 17 november 2008

åland va ju bara helt underbart,glatt och skratt.alla underbara tjejer verkligen tack för den här helgen.gick helt okej med spelet också.kom fyra men kunde kommit längre.jag sov hos livia i natt iaf,kul haha.va ute med johanna och shagge.kom hem typ halv nio eller nåt,åt haha och moffa godis.tittade på oc och somnade väl vid halv elva haha mest trött.vaknade igen vid nio och tog fram godispåsen och satte på oc.sen blev det mat såklart och ner till stan.träffade johanna och sen jessica och beck enstund.sen träffa vi lina och åt igen ahha,spicy såklart.sen träffa vi frida.jag och lina åkte till hälla och provade säng till hennes nya rum,sen blev det hälla shoping och jag köpte en mössa och smink.nu är jag hemma och har lite smådamp på min mamma,undra hur mycket hon har på mig.aja,ska väl försöka skriva lite mer på so:n om jag orkar.sen blir det nog en ganska tidig kväll. pussen <3


ljuga är skit,men sanningen är fan lika dålig ..

Inga kommentarer: