söndag 30 november 2008

lördagen började bra.rolig träning vid åtta och sen hem igen.
drog till stan med lina och johanna,
träffa katya och elin och frdrik anders och niclas.
sen blev det hem till johanna och fixa lite
och sen blev de hem till tobbbe.
sen började helvetet.men sov hos johanna iaf.
idag har jag stått på stan med lotter och glögg.
träning vid fyra men vet inte om jagska ner.får väl se.
/ idotenfackfanskapsflickan


lita aldrig på någon annan än dig själv.
börjar tro att jag borde åka in på psyk,jag har ju seröst något fel.
vad fan håller jag på med.det är inte såhär jag vill ha de.
när jag va liten,gick jag ofta med min pappa överallt och han
hälsade jämt på allt och alla.jag brukade tänka att så vill jag
också vara när jag blir stor. att många känner mig.
men jag vill att dom ska veta vem jag är,och hur jag är.
nu vet folk ofta vem jag är genom saker dom hört.
dom känner inte mig,vet inget om mig.förutom allt
som dom hört som ofta inte är bra.visst det är mitt fel att
allt har blivit som de har.jag vette fan vad som har hänt.
man vet aldrig vem man kan lita på, det vet man bara
efter man har gjor de misstaget och de berättar.
funderar på ett gymnasium en bit härifrån, för det här
funkar inte längre. gjort är gjort och hur jag än förändrar
mig, kommer de alltid komma fina komentarer och massa
snack. just take me away .

People are all the same
And we only get judged by what we do

Inga kommentarer: