måndag 10 november 2008

Monday again ..

efter en rolig helg va det inte jättehemskt att vara tillbaka i skolan,men dagen gick snabbt och vi fick börja på riktigt nu med våratspecialarbete,där jag skriver nånting om '' massakern/protesterna på himmelska fridens torg''. kommer nog bli ganska kul men ändå slitsamt.hade basket på idrotten och man va ju kung.matte och tråkig no+ alem fick avsluta.gick hem till mig med bästa bror och shaggebeb.efter ettag kom nick.seb va det tränig och det gick väl okej.ser faktiskt bra ut till åland tycker jag tjejer,skulle verkligen vara skönt att sluta säsongen med en seger eller va säger ni ? sen har vi ju skoldm på onsdag mot st:ilian.ska döda.blir nog sängen snart,känner mig helt slut & vill sova men när jag väl är där kommer det aldrig gå hur mycket jag än vill.

?

/ hanna hassel

Inga kommentarer: