söndag 7 december 2008

blev ner på stan med livia iaf, va nog inne
i en evighet på gina. men de blev en kjol,
ett linne och ett bar leggings iaf. sen spicy
och johanna kom.satt där i också en evighet.
sen skulle jag och livia hem till henne och
de va 13 tills bussen kom. vi tänkte köpa lite godis
så vi gick in på korthuset men hittade inget gott.
då gick vi till musses och sen när vi kommer ut går
bussen,hahahha jag höll på att dö.när vi hade
skrattat i ca 10 sek då säger hon ''hanna vi
spriner till nästa''! och så springer hon,och jag efter och
jag kan knappt springa för jag garvar på mig. bussen
stannar iaf och vi hinner på. livia hittade inte alla
pengar så vi fick åka för 18 kr haha. sen blev de lite
oth och gray's. mysigt värre.pappa hämtade mig och
vi köpte grillen. helt okej dag, med lite depp.
/ hanna hassel

Den som älskat aldrig glömmer
den som glömt ej älskat har
den som älskat och glömde
visste ej vad kärlek var

Inga kommentarer: