lördag 13 december 2008

gårdagen var rolig, lucia hela morgonen och
de va mest skönt, stora plus till stjärngossarna !
ni va grymma. partytipptapp va ju också jävligt
skön. mellan tolv och ett va det bara att slutföra
sitt specialarbete och när de väl kom ut och blev
ihopsatt va jag riktigt nöjd. hoppas de blev bra.
sen gick jag hem med bästabror, låg typ och sov
haha tills livia kom och vi drgo ner till spicy. sen
elin också. blev borgen sen med massa haha.
mycket roligt folk och en helt okej kväll.
blev ingen träning imorse, pappa gav mig blicken
igår kväll så jag blev rädd, ingen träning och får bara
stå i mål på luciacupen. och de tror han ju själv att det
kommer blir haha. men vi ska döda så jag hoppas de går bra.
man har ju bara feber,halsont och hosta men de ordnarsig.
ska väl vila lite så man orkar se.
pussen&kramen / H

i'm trying not to think about you
can't you just let me be?

Inga kommentarer: