torsdag 11 december 2008

nu har jag iaf krigat sönder med specialarbetet så
jag tror faktiskt att de är klart nu, ska bara skrivas
ut imorgon i skolan. hoppas verkligen att ingenting
går fel. sista faktasidan blev ju slarvig men vet inte
vad jag kan skriva om mer. men dom tittar väl
mest på inledningen och diskussionen och dom
har jag kobbat mest med. sen är de lucia imrogon
också, mest kul haha. man är ju en sån diktig sångare
och nu när man är typ mes förkyld och ahr ont i
halsen blir de ju mycket bättre. men hoppas de går bra också.
sitter och väntar på att lina ska bli klar så vi kan ta en promenix.
sen ska jag väl försöka sova nu när jag ändå är klar.
så jag inte somnar när jag delar ut pepparkakor.
sjukapussar / h.h

Words can be so hard to trust
They made a fool of all of us

Inga kommentarer: