måndag 8 december 2008

Why do all good things come to an end ?
vetinte vad jag ska skriva, orden finns i huvet
men fingrarna ångrar sig efter varje mening.
kan väl inte säga mer än att du är den som haft
mest inverkan på mitt liv, du är den som har gjort
mig till den personen jag är idag. du har sett mig
som ingen annan har. du har gett mig ljus, styrka,
ork, glädje och mycket annat. jag vill verkligen tacka
dig för de, för allt du har gjort. men nu? vad händer nu?
du är en så stor del av mig så kommer jag ens klara mig ?
jag orkar inte kämpa för jag blir lika ledsen och besviken
varje gång de blir såhär. men jag vill inte lämna allting
bakom mig, jag klarar inte av de heller. jag klarar ingenting.
du vet att jag alltid kommer älska dig, ditt julkort från
förra året kommer aldrig lämna sin plats brevis sängen.
jag ska läsa de varje kväll, minnas oss och hoppas jag kan
få styrka från dom, för annars vet jag inte vart jag kan hitta den.
You have your special place in my heart

j.ö z.r l.g l.b e.s, tack för allt ni gör,ni är guld värda.

Inga kommentarer: