lördag 24 januari 2009

helt slut.
kom hem för en stund sen.
gårdagen var underbart rolig.
härligt folk och god dricka.
sov hos simon sen, med sahlle.
somnade väl runt tre eller nåt.
jag och simon vaknade tidigt och
sahlle sov som en stock. när han
vaknade sa simon att klockan va ett.
sen kollade jag på mobilen och de står
09:49.. och då hade vi vart vakna länge.
jag frågade simon när fan vi vaknade. han ba
sex.. ah kul, mycket sömn. vi tog bussen
ner till stan och åt mc, mest gott.
dom tittade lite kläder och jag ska aldrig shopa
med dom där två. haha galna. nu ska jag titta
igenom lite gymnasieskit och sen sova en blund.
får se vad som händer ikväll. inget bestämt än.
tack för en helt sjukt rolig kväll pojkar&flickor.
fler bilder finns på hannahassel.bilddagboken.se


123 KGB
6y partygirls ofc

Inga kommentarer: