torsdag 5 februari 2009

jag orkar verkligen inte nationella.
har haft två svenska nu.
klarar väl g men är inte speciellt
nöjd. matteprovet är iaf flyttat
till nästa vecka.
dagarna har rullat på ganska bra.
de har varit segt men ändå helt okej.
träffade anders igår, har inte träffat
han på år typ så de va kul.
dagen idag har varit ett helvete.
nationella, lite eng, lite slöjd och
teater i skolan. sen blev de sola.
de va nice. sen skulle jag till stan
och ta gardacil eller va de heter
och först missar jag bussen och får
gå till stan, sen när jag kommer dit
inser jag att jag glömde sprutan hemma.
så de va bara å boka en ny tid. mådde så
jväla dåligt och va så jävla arg så ah, damp.
åkte iaf till borgen sen blev de mc. mår
fortfarande skit, vet inte varför.
såå skönt med fredag, synd bara att jag inte
har gjort klart so:n och jag orkar inte göra den.
orkarrr ingeeet, ettt fuck you idag */ H

I need you in my life
everyday I need you
and everytime I see you
my feelings get deeper v

Inga kommentarer: