söndag 15 februari 2009

söndag 20:13
sitter hemma hos lina med saga.
har tittat på film, tittat gamla bilder
och pratat gamla minnen. riktig längesen
och jättekul.

vaknade idag med simon, gårdagen
slutade väl lite konstigt. men annars
helt underbar ! tack alla för en fin kväll.
jag gick till borgen vid sex och mötte upp
folket, därefter blev de kek på hongkong.
mummums sen tilllbaka till borgen och sen
blev de lite jobbigt. men kom hem tidigt.
tittade på mother nature eller vad den hette.
somnade ganska tidigt. simon gick hem vid tolv
och jag träffade johanna. tjockade och kolla tv.
vid tre blev de hem till alex som fyllde 16.
stort grattis till han. fika och lite annat.
nu ska jag nog vandra hem.
love /hanna

är för snäll i vissa lägen,
men de är så de är.
kan inte vara arg.
är mest besviken.
men du får göra
som du vill.
men kom ihåg att jag
jag älskar dig.

Inga kommentarer: