söndag 1 februari 2009

söndag 22.35.
är väl ganska så slut. skulle lägga mig nio men
fastnade här. så jag får väl skylla mig själv imorgon
när jag inte orkar gå upp. kul att vi har nå jävla
seminarium eller va de heter på so:n och jag har
liksom inte ens böckerna hemma. lyckat. sen nationella
i svenska och so inlämning på tisdag. biologiprov ons
och andra nationella i svenska på tor. verkar va en lyckat vecka suck, mest plugg, tränade ju liksom inte på hela förra veckan så man vill ju gärna försöka hinna med de också.. men man klarar de mesta om man bara planerar rätt. sen är de gymnasieskiten också, skicka nog in ansökan imorgon. blir nog sam carlforska som 1:a. sen väljer jag nog jenssen&walthers. också sam, och fotboll på walthers. kanske lägger till nånting mer,måste fundera på de imorgon också.

helgen har varit skön.
fredan var rolig och lite konstig.
men de blev ju bra tillslut.
vart med simon mycket och
på bio med shaggieälskling.
vi va på i taket lyser stjärnoran.
hmm helt okej men man tror
verkligen att den ska vara
mycket bättre än vad den är.
känns som om de blev onödigt mycket
men försökte få med de mesta.
nu ska jag tillsängen och titta på slutet
av Beck.
trötta huggs / hanna


känns som om de kommer
bli en lång, dryg vecka.
längtar redan till nästahelg !

Inga kommentarer: