fredag 27 mars 2009

och så va de fredag igen.
skönt som fan, sitter hemma hos nattis
nu, shagge är också här. vi ska väl dra
oss mot elin snart, ohon fyller ju på
måndag så de blir väl mat och sing star där.
en finfin pressent har vi köpt också hehe,
hon kommer få en lugn och skön helg.
nu ska vi väl vandra mot mig så jag får
byta om och fixa mig så drar vi dit sen.
hoppas ni andra har får en bra fredag.

veckan har gått fort och skönt att
vi har prao nästa vecka men jag och
shagge ska nog va i skolan. blir nog
mycket gjort haha eller inte.
sen i helgen kanske de blir va
med dino, och mina tjejer såklart.
matchen på söndag är inställd men
de gör ingenting för egendel eftersom
benhinnorna är fuckade.
men blir nog en vilohelg. eller
man vet ju aldrig, vi tjejer backar
ju aldrig för fest !
nu ska jag kila,
pussen&kramen

Inga kommentarer: