söndag 8 mars 2009

söndag kväll,sämst.
VILL SÄGA GRATTIS TILL
BECK SOM FYLLER 16 !
GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN
dan idag, blev väckt vid 11
av att tova ringde och frågade
om jag ville spela match, jaja sa
jag halvvaken och fick sen reda på
att de va samling om 45 min.
skyndade mig och äta och kläpå mig
och åka ner. vinst med 2-0 mot forsby.
sen hem, duscha och vila lite. åkte
till plåthallen och träffa johanna
natta felicia och sofia. kom hem vid tio.
har väl inte varit en sån bra dag,
ont efter en tacklig på matchen,
trött på folk som ljuger och trött
på allt igentligen..
men de blir att ta nytag.
nu ska jag nog försöka sova
fast känner mig inte trött alls.
hejsvejs..

om jag kunde ta tillbaka allt vi
gjort och allt jag sa, skulle jag
fan göra de med glädje !


vet inte hur jag ska göra,
vill inet svika dig men
nu känns de som om
jag nästan lurar dig,
ååh orkar inte mig själv

Inga kommentarer: