fredag 24 april 2009

en skön och lugn fredag.
hade ingen matte imorse pga nationella igår, som gick sådär. vet inte riktigt faktiskt. men g klarar jag nog. sen blev de spanska och som vanligt inget gjort på den. engelska, vi lånade böcker som vi sen ska skriva om och lämna in, lånade boken men gjorde inge mer. hade ingen so hellet eftersom vi ska ha redovisning i halvklass så halva gjorde idag och jag ska göra på måndag. skönt, kände mig verkligen inte klar för de idag. sen blev de hem en stund och sen till stan med johanna. sen kom shagge och vi träffade lina och elin. handlade lite stuff till kvällen och så. sen åkte jag och träffade dino, va med han i någon timme och sen tillbaka till stan där lina linda johanna och shagge va. shagge drog hem och vi andra till vasa, lina elin och nattis kom också. vi grilla korv, åt canty chips och lite så. riktogt mysigt och roligt med så öppna människor. fick lite sälskap av marcus daniel och jocke haha, tror de va så iaf. dom drog vidare. simon och dino kom och sen började vi röra oss hemmåt. träningsläger imorgon, eller ah, dom kallar de för de men vi ska typ bara skojsa. spela golf,bowla,sovaöver och annat bus. man vet ju liksom aldrig va dom där gubbtränarna hittar på. men de blir nog kul. håller på till söndag. efter de blir de nog hem till bror och sen kolla dinos match kanske. fast jag inte får hehe. nu ska jag nog örja packa så min fader blir glad när han kommer hem.

puss och kra hurrni och tack flickor+dino för en bra och mysig fredag

Inga kommentarer: