onsdag 1 april 2009

glad hanna på en onsdag.
idag kom jag i tid till skolan.
men de gjorde ingen av mina vännner
så jag fick va själv i sisådär en halv timme
och fick för första gången den här veckan
nånting gjort. nu ska jag bara skriva
rent sen är de jag ska läsa på redovisningen
efter lovet typ klart. nöjd hanna. kan man
chilla på so:n efter lovet när dom andra sliter.
sen blev de ner på stan med shagge, johanna,
katya & simon. vi köten en whitemocka och
satte oss och stekte på torget. mysigt.
sen drog katya johanna och simon hem
och jag och shagge träffade mamma och
jag fick pengar till en jeansjacka occh en väska.
en nöjd hanna igen. han med en god middag
på spicy också, då följde felicia bea natta felicia
och alicia med. sen blev de 28:an hem och
nu ska jag byta om till träningen och mötet.
ska rösta om cup, gothiia annars dör jag !
nu ska jag skynda.
kärleek

måste bara tilllägga att igår
åkte jag till stan och träffa johanna
katya simon och dino, gick runt
lite där med donken och grejer.
sen hem till simon en stund.
mysigt, sen cykla jag hem i mörkret.
men du ska veta att du är sötast
och att att du gör mig så glad.

Inga kommentarer: