måndag 20 april 2009

måndag.
skoldagen gick snabbt, började 8.00 och slutade 13.20. idrotten måste vart bäst haha, skön uppvärmning. efter skolan blev de stan med bror. katya&sofia kom också. har hittat massor med fina kläder så ska väl vara så snäll som mamma som möjligt. sen blev de direkt till träningen. gick väl helt okej. lite svårt med fokus men okej iaf. sen blev de hem och jag skulle ut med shagge men de blev inte så haha, lite för lat.ska nog gå och lägga mig snart, knäppa på lite oc eller så.
skolveckan blir inte rolig, mycket plugg+nationella+orgentiering. men när veckan är slut är de fredag, då blir de P A R T Y Y Y Y Y Y Y Y + träningsläger lördag+söndag, eller man kan väl inte kalla de träningsläger. ska inte ens köra fotboll haha, blir lite lekar och sammarbetsövningar. kommer bli grymt kul. så även om de blir jobbigt den här veckan är de bara kämpa på, man har ju nånting att se fram imot iaf. nu ska jag se två och en halv män, sen blir de oc. mobilen finns.
peace and love

jag saknar min fina, söta bästa, underbara bebis ...

Inga kommentarer: