söndag 5 april 2009

söndag, väldigt trött och förkyld.
gårdagen gick snabbt.
de blev att gå ner till stan med elin
och lina. träffa katten, natta, felicia,
shagge och nattis, och dino en stund.
blev glass och pressent till johanna.
sen blev de en sväng till irstablixten
där vi träffa bror. jag hon och katten åt donken
och träffa robin simon sack & ludde en sväng innan
vi drog oss mot johanna. lite tjej pary, eller killarna
kom när jag gick. shagge sov hos mig, somnade väl
runt tolv efter att vi hade sett rosa the movie.
hade match tidigt idag, samling åtta och en
tråkig bilresa till uppsala. men vinnst iaf med 6-1.
dom va ju ganska köp' men är nöjd. blev ett mål
för min bebis. nu har jag typ halvfixat mig och
ska väl gör klart de så jag kan träffa mina friends.
vi ska nog till hamre och kolla dinos match.
kul, mobilen finns.
kärlek /Hanna

Inga kommentarer: