tisdag 28 april 2009

tisdag.
dan började med svenska 08:50. gjorde typ ingenting, gunhild är vilse ! sen va de idrott och fotboll. och vill bara säga att mitt lag ägde. sen alem och vi kom överens om klasströjorna. blev väl okej tryck, men de första tycker jag va bättre. men men, sen so och vi började med nå skit, fattr typ ingenting. men tur att jag och johanna är med hampus,gabriell och kevin haha. sen va de språk och ingenting gjort. ska väl ha redovisning nästa vecka. haha men jag elin och lina är ju gryma så de är lugnt. sen no men den blev de skita i, orkar inte liljana och äcklig fysik. måsta klara g iaf, men de blir svårt. de blev stan iaf, med katya och johanna. blev ett par ljusblå jeansleggings, en blåvit tubtopp och ett leopardlila linne. sen blev dehem och har typ bara legat i sängen. hade väl tänkt läsa ondskan till min svenskaredovisning eller läsa lite fysik. men bölev inget av. nu är de barca - chelsea så ska väl titta klart på den. sen sängen. smsa mig please.

lek & smek

I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you

Inga kommentarer: