onsdag 22 juli 2009

börjar med att berätt om gårdagen, jag och livia va hemma hos mig också gjorde lite mat och lyssna på fin musik. sen åkte jag på träning och dom sa arr de skulle bli mer boll, men de blev kondition med boll iastället. sen blev de ner till stan och fika med mina flickor. mysigt, sen hem till mig eftersom pojkarna lånat mitt hus medans jag var borta. lite ölspel och lite annat. rätt kul, men sen blev de ut och sen hem till johanna och kolla på film och slagga där. vaknde vid tolv och då va de bara hem och börja packa. hoppas jag har fått med mig allt för de känns som om jag har glömt hälften. sen åkte jag hem till felicia som blev 16 år idag. ett stort fett grattis till min lilla flicka. de blev grill och massa prat och mer mat och fika. mycket trevligt de. nu sittr jag hos johanna och de är folk påväg hit så nu ska jag sluta skriva och vara social mot dom som kommit. får se om jag skriver imorgon bitti innan jag åker annars hörs vi om en&enhalv vecka.
puss&kram fuckers !

Inga kommentarer: