söndag 5 juli 2009

jag har väl inte skrivit så mycket på ett tag men ah, så intressanta saker finns väl inte att säga. har väl varit pm, med skratt lite fylla, tårar, damp och lite annat.men mestadels har de väl varit kul. idag har jag iaf varit på stan, så ska väl köpa en bikini imorogn när man glider ner igen. efter stan drog vi hem till johanna, hon jag och katya asså. där chilla vi lite, jag och katya sov väl typ mest och johanna satt och sjöng. sen drog vi ut och gick till skallbergsskolan och träffa matte, johan och max. vi lekte lite barn haha med gungor, frågesport, spå, och massa annat. jag vet iaf att katya kommer få MÅNGA barn när hon blir stor. sen när jag skulle dra kom kalle och frida också men han bara säga hej till dom. känns som jag borde sova för jag är grymt trött men de blir väl som vaanligt att man ligger vaken i timmmar.mycket på hjärnan nu.

I D I O T
tilldelas många

Inga kommentarer: