tisdag 14 juli 2009

kocken själv sitter här och äter sina utsökta nudlar. haha, jag har nyss kommit hem från johanna, jag sov där inatt. gårdagen va seg. började med att jag, mamma och sussie åkte och kollade färg och tapeter till mitt rum som jag hoppas komma igång med snart. de blir en vägg med bruna tapeter med turkos/brons slingor och sen dom andra väggarna målade i sandfärg. tror faktiskt att de kan bli riktigt snyggt. nu är de bara börja måla och kolla nya möbler och detaljer. efter de åkte jag hem och sen ut och träffa johanna max och ali och sen shagge. vi satt ute och chilla och besökte karra och aros. efter de drog jag ochg tjejerna till gryta, shagge drog hem och jag och johanna till fredrik där de va massa folk och full fart. men nyktra va vi och tog de lugnt. mycket konstigt hände.. men vi kom väl hem runt halv tre. gjorde oss en nattmacka och satte på step up 2 och la oss i soffan. jag somnade väl ganska så snabbt. nu kommer snart max och ali hit. vi ska med shagge ner till ringvallen och spela lite. ganska sugen på fotbollen nu.
sen till kvällen kanske de blir hem till fredrik igen, men då är vi inte lika lugna som igår..
men vi ses och hörs, kiss

Inga kommentarer: