söndag 12 juli 2009

man blir bara deprimerad av att kolla allas bilddagböcker. alla ska till gothia och jag är riktigt avundsjuk på alla. fan asså, plus att mina änglar,j k&a också åkt, buhu er kommer jag sakna mest. men tur att de är andra som kliver fram när ni är borta. efrter spicy igår blev de hem till felicia med lite killar&tjejer. sen blev de hem till elin en stund och sen en lång pratstund hem och utanför huset. men jag va väl inne strax efter två. men de kändes ändå bra att prata, och du vet att jag lyssnar gärna. idag ska jag ta en fika med lina iaf vad jag vet. och träffa felicia&bea. kvällen inte inte uppbokad men vi hittar ju som alltid på någonting. nu ska jag sluta deppa och åta frukost så jag är klar när lina hör av sig.

puss&kram, ha de bra mina änglar. vi ses om en vecka !

Inga kommentarer: