söndag 16 augusti 2009

en söndag som man trodde skulle bli seg blev bra. blev att man vaknade vid nio av att pappas mobil och hemtelefonen ringde stup i kvarten. de va såklart andreas som inte hade något annat för sig än att ringa och väcka oss, kul kille. men jag låg kvar i sängen till strax efter tolv och sen blev de en cykeltur till gryta och hem till johanna. lagade mat och kollade oc. motvinden va dödande och jag hade den både hem och dit. sen blev de ringvallen och döma bk mot orrsta, bk förlorade med 12-0, hah och de va ingen svår match. så de va chill och man käna ju lite pengar så de blev nice. johanna tittade på och sen kom max&ali och vi chillade ute. sen åkte ali hem och vi andra tre åkte till burgerking. burgerking i mitt hjärta, helt klart. efter de åkta maxen hem och jag och johanna träffade karim och sen johanna och jessica. de blev en tidig kväll men de är ju nice de också. imorgon ska jag städa, sen ska nog jag och pappa börja fixa rummet. de blir mycket bra. måste komma igång så de blir klart iår haha. men ni får ha de så bra!
puss på rumpan

Inga kommentarer: