söndag 30 augusti 2009

gårdagen blev väldigt lyckad, andré blev väldigt överraskad och vi åt god mat och sen drog vi igång. skönt folk och roliga stunder. vissa bättre än andra. men hoppas andré fick en bra fördelsedag. jag sov hos mormor, eftersom mamma och pappa plågar mig. blev väckt runt tio och vid halv tolv drog jag mig mot gryta, till johanna. fixade lite där sen mot gidde, plockade upp johanna och sen blev de spicy. va för längesen och de va för gott. sen chillade vi lite och sen blev de kika film hos mig, johannorna, emelie max&daniel. mysigt. blev fredag den 13:de och marley och jag.bra filmer och bra människor. så de blev bra. imorogn är de skola. börjar 11.40. riktigt skönt. är helt slut så de blir nog en tidig kväll. om jag inte knäpper på oc. nu ska jag köra ut mamma och ida från min säng.

see you

tack för lördagskvällen, flickor&pojkar. &grattis igen till andré !

Inga kommentarer: