måndag 10 augusti 2009

känns som om jag inte har suttit vid datan på evigheter men de va fan mindre än två dagar sen.
aja, lördagen spenderades i vasa. jag och felicia köpte mc och gick dit och satte oss. efter en stund kom livia och sen bea och frida. vi spelade kort och då kom också sofia. lite mysigt faktiskt. och igår va de bara gå upp tidigt och åka till vad med tjejerna. en kanon dag blev de och jag är mest glad fört jag har fått färg. haha jag som alltid brukar vara brun om somrarna har inte kommit upp i den klassen iår. lite surt faktiskt. men men, igår när vi kom hem tärffade jag sofia och vi åkte och mötte felicia och sen bea. sen ramlade sofia utanför mitt hus hahaha, dog typ. sen blev de mc, och cornetto bar och massa annat mys. shagge kom också ner. vi träffade max och andré vid carlforska och snackade lite med som. sen bar de av hem ganska tidigt för mamma&pappa skulle jobba. och idag verkar inte bli någon höjdar dag. har ont i nacke och rygg och i mina lår. och vädret är typ sämst och de är träning med a&u-laget ikväll. orkar inte, men man måste. nu ska jag nog fixa mig och dra mig mot felicia. verkar vara den ända snabba just nu.
puss och hej, leverpastej

Inga kommentarer: