torsdag 20 augusti 2009

sista dagen innan skolan, känn åt helvete men ändå helt okej. är faktiskt nervös över de. men jag tror de kommer gå bra. pappa ringde och väckte mig 11. tänkte ba jag går upp och sen lägga mig igen och sova hela dagen. men då blir nog inte mina vänner så glada på mig. igår blev de stan och fixa lite "klirrklirr" till på fredag när johanna och katy fyller år. då blir röj. kul bara att man har fotbollensdag på lördag och jag ska vara domare mellan 07.30 - 10.15. grymt pigg jag kommer vara haha. matchen igår med div3 vann vi förresten med 8-0. bra spel. fick spela första halvlek och typ andra halva. surt att jag inte fick spela hela. va riktigt sugen. men men, sen får jag nog inte spela matchen på söndag för fotbollsförbundets cp regler så de är mest surt. men nu ska jag fixa mig för alla vill till stan.
seee youuuuuu

Inga kommentarer: