fredag 28 augusti 2009

taggade hanna sitter sista minuterna vid datan nu innan de är dags för sängen och ladda inför matchen imorgon. bk30 vs franke, ringvallen 11.00. ser verkligen fram imot den. skulle inte spelat från början eftersom jag spelar med u-laget men tack vara återbud kommer jag in. är glad över de fast ledsen att elin inte ska spela. vinnst är de ända i tankarna nu. de hoppas jag alla har imorgon. för nu ska vi förfan vinna, känns skönt att spela med div4. va längesen. idag va skoldagen kort, hade historia och fick antecka 1000 papper, sen matte och jag räknade mest bra så jag har inga läxor. började 11.20 och slutade 14.00. sen blev de stan med marina och elin. sen kom johanna och vera också, tog en fika på stugan och kika runt lite, sen blev de hem å äta. sen kom shagge och vi gick till johanna och sen borgen. en trevlig kväll. men nu är de fokus på imorgon. skriver imorgon om matchen.
puss&hej, leverpastej
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh sexy boy

Inga kommentarer: