måndag 14 september 2009

åh, jag orkar inte måndagar. har tre lektioner och ändå slutar jag fem. helt sjukt. jag har varit fram och tillbaka i skolan redan för blossom kom ohc hade föreläsning för oss hälsa osv. ganska segt, men hon är jävligt skön. om 45min ska jag vara tillbaka och ha spanska i 40 min och sen drar jag väl hem igen. sen ska vi ha historia vid två och sen idrott. orientering står på dagens schema. orkar inte haha. men springer man snabbt och bra får man väl sluta tidigare. så de ska jag nog sattsa på. sen ikväll är de träning, div4+div3+a-laget. känns som jag inte orkar men måste väl. tränings ledigt tis&ons pga nå tjejträningar på tis med alla tjejlag och vltcupfinalen på onsdag. så de är väl ganska så skönt. men vila och ta de lugnt står högst upp på min måste lista den här veckan. förra veckan var riktigt slitsam. den är blir nog meer chill. nu ska jag fixa till mig lite och sen promenera till skolan eftersom min cykel är baxad.
tjuhej

Inga kommentarer: