torsdag 10 september 2009

orkar inte träna ikväll, men man måste väl. är fan helt slut. började 08.40 idag och slutade 16.00. sista lektionen hade vi svenska och gjorde tester och de döda mitt huvud. va inte speciellt svart med uttröttande. funderar på att somna och glömma träningen, men de verkar dumt. de är ju faktiskt träning med div4 idag, de är skönt. imorgon har jag iaf bara 2 lektioner. börjar 11.40 och slutar 14.00. sen får vi se vad jag tar och hittar på då. några säger att vi har nollnig och nollningsfest, men de hoppas vi inte på. eftersom de är match tidigt på lördag. mor ryttene, riktig krigar match. nej men nu ska jag nog lägga mig i sängen sista halvtimmen innan jag ska möta shagge. hoppas ni är lika trötta och slitna som mig.
lek&smek
did it happen when we first kissed
because it's hurting me let it go



kate voegele - halleluja

världsbäst

Inga kommentarer: