tisdag 1 september 2009

gjorde en kass första halvlek och låg, me dlite tur, bara under med 2-0 i paus. i andra hade vi bättre fart, bättre snack, bättre vilja, allt va bättre. reduserade till 2-1 på hörna som nattis slog och jag knoppa in med huvet. 3-1 kom inte långt efter och de va verkligen surt eftersom vi verkligen började komma igång. shagg slogg snyggt in 3-2 från högerkanten, bollen dalade snyggt ner i väster burgavel. trotts all press, vilja och chanser lyckades vi inte få in bollen och förlorde surt med uddamålet. vi glömmer den första halvleken och tar med oss den andra till lördagen då de är dags för gif. men själv måste man ladda om för u-lagsmatch imorgon. känner mig lite sliten med sen är de ju vila tor-fre för jag ska till erken. imorgon börjar jag 8.10 men slutar 11.40. riktigt skönt. blir nog ner på stan med elin sen hem och vila lite. de behöver jag. blir nog en tidig kväll ikväll kan jag tro. är helt slut. nu orkar jag inte skriva mer, så dööö.
jag saknar att vara lillen&pippi, grymt mycket

Inga kommentarer: