tisdag 29 september 2009

pleas kill me, den här tisdagen har inte varit så bra. eller jag slapp ju skolan iaf. spelade fotbolls-dm och vårat lag rocka! haha, va va kanske inte bäst men vi va inte sämst heller. men roligt hade vi. spelade ganska mycket och nu har jag grymt jävla ont i knät. inte bra. de går och springa och jag kan skjuta,passa dribbla och slå bra bollar. men problemet är att de gör så jävla ont. men jag ska nog kunna spela med länslaget i helgen. men till dess blir de ta de lugnt. förkylningen är bättre, men de beror nog på att jag knarkat sönder hela dagen. får väl se hur de känns imorgon. men jag hoppas den är på bättringsvägen. efter de blev de hem, duscha och ta en tupplur innan shagge och johanna fick upp mig. jag åt, träffa johanna och vi drog till shagge. vi chilla i hennes säng och bara prata,kolla tv och satt vid datan. trevligt va de. nu sitter jag och spanar desperata hemmafruar. spännande är de. är mest trött men känns inte som att de blir en tidig kväll. tur iaf att jag har sovmorgon imorgon och bara en lektion. mest skönt. sen ska jag nog träna på kvällen, om knät håller. men de ska nog inte svika.
pussen & kramen

Världens bästa lag 2007,fan vad jag saknar. mest skämmig video men vem fan bryr sig.

Inga kommentarer: