lördag 19 september 2009

sista seriematchen och nu går man på kryckor. lyckat, verkligen. fick en smäll direkt i början av första, klev av och spelade inget mer under förstahalvlek. kom in i andra och kännde mig lite seg. efter en nick på nattis inlägg som va nära att gå in känndes de som att de va på bättringsväg. kom runt lite på vänsterkanten och gjorde första tjejen och fick en smäll och kom sent i i nästa duell och pang. de drog i hela högerbenet. mest i knät men även nere i foten. de blev upp till sjukan och sitta där i en 3-4 timmar. dom kom fram till att de inte är någonting med led- eller korsband och de va jävligt skönt. dom tror de är något självläkande så vi får hoppas på de. blir kryckor i ett par veckor. men just nu gör de ont utahelvete och jag kan inte stödja och varje rörelse är ett helvete. vaknade 5-6 och kunde inte somna om. men de är bara kämpa på och komma tillbaka så fort som möjligt. har ju faktiskt en plats i cupkommunal att kämpa om. och de ger jag inte upp så lätt. de kan jag lova.
dagen idag, ska på överraskningsfet hos marie. kanske ner på stan också, om någon orkar ta en fika med mig. en whitemocka & en blåbärspaj skulle inte sitta fel nu. men vi får se.
hejdå, och puss från handikappbarnet hanna

Inga kommentarer: