lördag 10 oktober 2009

en rätt seg lördag. vaknade 10 och kännde att de var alldeles förtidigt att gå upp. så jag återvände till drömmarna och vaknade upp igen vid tolv. då bestämde jag mig ändå för att gå upp och äta frukost. sen satt jag och chilla vid datan och inte förren fram mot 4 tog jag mig ut. följde med syster och emma och hyrde film åt dom och tog mig sedan till shagge. vi chillade där en stund och sen blev de aros och kebab. åkte till borgen och mötte upp johanna och sen till mathias. va väl lite småparty där men istället var man lite halvtråkig och satt och tittade sverige-danmark. kunde man ha skitit i för de va sämst. blev en tidig kväll hem. ska nog sova tidigt. imorgon är planerna bio, med mamma och sussi. vi ska se flickan som lekte med elden. sen är de fotbollsmöte om mc cup. super kul, iaf bion. nej nu ska jag kolla skruva den som beckham.
sov sött allihoppa

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting

Inga kommentarer: