torsdag 22 oktober 2009

jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort. sen i somras har så mycket hänt och ändå har tiden sprungit fram. fotbollssäsongen är nästan helt slut, halva hösterminen är förbi och jag blir snart 16. ja, vissa saker har gått för snabbt, men andra är sköna. andra har försvunnit och andra har hittats. dagen idag var tänkt att vara seg men den ar ändå rätt skön. vaknade för sent som vanligt men till engelskan hann vi ändå. när den var över tog vi lunch och chillade dom två timmarna som var innan spanskan startade. den sprang iväg och vi ska skriva en berättelser med så många diftogerade och reflexiva verb som möjligt. låter omöjligt men de ska nog gå. sen vare samhäll och då skådade man nattis hitta 1140 kronor i en bok som jag hämtat. dum som hon var lämnade hon in dom, jag hade lätt tagit dom själv. fast med att dåligt samvete. men vem fan lägger så mycket pengar i en skolbok ? haha, sen hade vi historia och jag fick tillbaka min inlämninguppgift och på den stod ett VG. väldig skönt. får sikta in mig på samma betyg på provet imorgon också. måste plugga hårt nu ikväll. jag börjar väl nu men sen är de avbrott för träning. sista innan uppehållet som håller i hela novemberg. störtsa svårigheten är de att hålla igång. men de blir nog till att köpa mig ett gymkort och försöka ta mig dit så ofta som möjligt och kanske ta sig ut i spåret någon gång i veckan. de är jävligt skönt när man väl kommer igång men de svåra är bara orken att börja. bara fredag imorgon med tre lektioner och sen är höstlovet mitt! de ska firas, helt klart. veckan efter har vi samhällsprov, stor spanska läxa,engelskaläxa och naturredovisning. men de är inget att tänka på nu. nu är de bara lovet att sikta in sig på, och förhoppningsvis cupkommunal. nu ska jag käka och plugga på.

see you later, alegater
inte en tråkig dag med min bästa klass och mina underbara flickor

Inga kommentarer: