onsdag 28 oktober 2009

onsdag och de innebär att halva höstlovt har gått, jag vill ha lov hela tiden. för jävla skönt. idag har jag spelar respekt. kom fyra haha, men vi skulle ha vunnit. hann med att åka till pentii också och enligt bettan ska jag inte spela i helgen pga mitt knä. men de kan dra åt helvete. nu när jag är uttagen ska inte de få stoppa mig. ska väl iaf plugga ikväll, har glömt bort att jag har så mycet till efter lovet. så de blir att fixa lite idag. blir nog på borgen med shagge och sofia. saknar min johanna som har lämnat oss och dragit till ullared. men hon är hemma igen på fredag. imorgon blir de över till mormor och kratta löv och sen på bio med syster, shagge och sofia. michael jackson's this is it. grymt. sen kvällen vet man aldrig vad som händer. nu ska jag fixa mig för snart kommer sofia.

love
en vecka och två dagar, jag räknar ner..

Inga kommentarer: