fredag 2 oktober 2009

sitter här och försöker göra mig tröttare. är hur pigg som helst och måste sova snart. länslagsmatch imorgon mot uppland. ladda! taggad som fan, knät känns sådär men de skiter vi i. de är nu de gäller att visa vad man kan. idag kom man till skolan förtidigt eftersom man inte visste om att det inte var någon mentorstid. sen hade vi historia,matte och natur. fick sluta tidigare och då fick jag vänta in shagge och vi åkte till stan ocg mötte upp johanna. fick ett par vanliga vita tygskor hem. som verkligen var behövande. orkar inte convers eller stövlar varje dag. sen blev de chill på borgen och jag vann någon tipspromenad så fick en englandväska med mig hem hehe. kom hem för en stund sen. snart blir de sängen och hoppas på att jag somnar snart, så jag orkar med morgondan, match plus party. jag e taggad!
godnatt söta barn, puss&kram

Inga kommentarer: