måndag 2 november 2009

och så är de måndag igen. känns grymt tungt nu efter lovet. men de är trotts allt bara 6 och 1/2 vecka kcar till jullov och bara en måndad och 3 dagar till min födelsedag. dagen idag har varit sådär. skolan var seg och jag känner mig helt sjuk.åkte till stan och träffa johanna och katya. åt donken och då kom tim och max. toh en cirre och drog hem och åkte till hälla med pappa och syster. köpte en jacka som jag nu beslutat mig för att lämna tillbaka. haha, men har hitttat en ny skitsnygg. ska väl försöka plugga nu och sen dra mig hem och sova. känner att jag behöver de. idrott imorgon klockan åtta och slutar fyra. känns som de blir en tung tisdag. har också betalat biljett till pink konserten nu. sen de blir den nästa tisdag.

ni undrar säkert hur de gick i helgen? förlorade första matchen med 2-0 mot dalarna. tung förlust eftersom vi var de bättre laget men dom satte sina chanser och de van dom på. lördagen började med träning och sen såg vi stockholm besegra dalarna med 5-0. så de var lite spännt när vi mötte stockholm på söndagen. vi var ju tvungna att vinna för att ta oss vidare till slutspel. men vi gjorde en super match vi fick resultatet 1-0. stockholm som endå hade sex lanslags spelare. men vi bevisar att vi vill.så man kan verkligen säga att vilja slår klass. så nu blir de kval till slutspel senare i vinter. då ska vi fan vinna tjejer. helgen var grym, men väldigt skänt med uppehåll nu "!

Inga kommentarer: