onsdag 27 augusti 2008

2-1 UNDRBART !


tjuhejsan !


orkade typ inte gå upp ur sängen imorse men va tvungen.
okej dag i skolan faktiskt,började med bild,haha sämst men ändå.
sen hade vi svenska och fick se nån teater som va helt världelös
typ.sen hade vi no och jag och nattis va ju bara grymma på att göra molekyler(h)
matten fick jag jobba med omar,jag är fan smartare än vad jag ser ut !
sen fick jag gå tidigare från spanskan för jag skulle på match på hamre mot skiljebo
haha,underbar seger med 2-1,så jävla bara tjejer,ni som inte trodde vi skulle vinna I ER !
gjorde första målet och det andra gjorde shaggebaby.gryymmt bk30 älsklingar!
så jävla kul att spela idag,det får mig att må bra och glömma allt skit och problem!men knappt en seger mot skiljebo kan få mig att le påriktigt.kanske på utsidan men på insidan är allt svart.
svårt att veta riktigt vad man ska tro längre,vet inte om folk är ärliga,inte ens dom närmaste som man verkligen tror på .. svårt svårare svårast,jobba kämpa kriga.GENOM ALLT !

älska fotboll mest v


Inga kommentarer: