torsdag 28 augusti 2008


tjolahopp

syster ringde och väckte mig imorse.sen kom elin klatarsel till mig för hon tog fel på tiden '' hanna jag är rädd.det är inga i skolan'' haha.sen skolan och jätteskön dag,rolig vare.gick tidigare med elin för pallade inte onödigt elevens val,åkte till burgerking och tjocka som fan. haha elin och hennes lokalsinne jag döör !sen kom liivia,beck och shagge till mig.tittade på gamla bilder.lätt livet va när man va liten.sen gick vi till borgen och checka läget.sen till elin och åt frödinge,mest gott.beck åkte hem med min mobil så nu har jag ingen så ni vet.sen nu sitter jag hemma.ska nog gå och snacka lite med ragge och pappa tror jag.glömt och gjort matteläxan till imorgon.liljana kommer personligendöda mig,aja får gå som det går.pussssssssssssssssss (k)


att allt måste va så svårt,att allt måste bli fel.
kärlek finns inte,iaf inte riktig och besvarad sådan !

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

Inga kommentarer: