lördag 30 augusti 2008

4-0 =)


kul kväll igår.åkte till stan med beck elin lina sebbe matte och john.sen okte vi en sväng till marknaden och tittade,åkte virvelvinden med saga och lina,like old times!livia lina och matte drog till livia och john drog hem.då åkte jag elin och beck till borgen och träffa lite folk.sen träffade vi simon och andreas.gick till haga för dom skulle på fest men kom inte in.mest kallt vare iaf.men sen hem och åt frukost haha klockan tolv.

vaknade tidigt för skulle på match i munktorp.vann med 4-0 men hade typ 1000 chanser till.elin gjorde snyggt nick mål ! shagge gjorde mål som alltid och jag gjorde ett.sitter här med min bästa vän nu.vi ska nog med lina och elin till BK(burgerking) snart,mums.får se vart kvällen tar oss senare.(k)
skin skin som den sol du e !
'
oärligare person får man verkligen leta efter,allt som kommer ur din mun tar man med en nypa salt,för knappt 10 % är kanske sant,om ens det.är så trött på att du låtsas bry dig.skit bara it jag orkar inte,lämna mig ifred,ge mig tid att tänka och gå vidare !

Inga kommentarer: