fredag 29 augusti 2008

bombombom


kom nyss hem från skolan,mest sköna fredagar.lyssnar på värlens bästa låt ''Ras Cricket - Skin'' så underbart bra.funderar på om jag ska åka med lina och elin till nån masage sak.men vet inte om jag pallar.skönt att bara va hemma och tänkalite.funderar faktiskt på om jag ska gå ner på nån innebandyträning nästa vecka,saknar faktiskt det jättemycket.känner att jag inte kommer hinna med men jag saknar det.ett till sm-äventyr med mina innebandybrudar vore fan inte fel.elin&beck ska sova hos mig idag iaf,jippi ! får se vad vi tar och hittar på ikväll,blir väl som vanligt nånting kul med mina bästaunderbarabrudar.skriver väl imrogn vad som hände.kul med två matcher i helgen iaf,munktorp imorgon tidigt borta och forsby hemma 15.00 på ringvallen söndag.kom gärna och titta.fotboll är verkligen bäst,finns inget annat som får en så glad och tänka på annat.förstår inte hur det kan vara så kul att bara sparka på en boll,men har man det som dröm är det väl det man vill göra.underbart är det iaf.puss,kram & nyp i stjärten,må gud vara med er för själv har jag inte tid längre(haha,sådan far sådan dotter)



det finns en kille som jag skulle kunna dö för,men han e upptagen av nån annan o därför så mår jag skit men det finns ingenting att göra.pallar inte kämpa för det känns som jag ska störa deras relation o det som dom har tillsammans.kan bara vara glad för att dom har funnit varandra.men så säger jag ju bara för att vara snäll för min största önskan skulle va att ha honom för mig själv :(

Inga kommentarer: