söndag 31 augusti 2008


vaknade hos lina,mest kul igår kväll. haha tittade på håkan bråkan.

rudolf: håkan jag har en specialare till dig.håkan: a? rudolf: när du sjunger staffan sången ? håkan: a? rudolf: då håller du upp skylten såhär. håkan: a? rudolf:så mamma ser vad det står. håkan: a? rudolf: tror du att du klarar av det ?håkan: nej. rudolf:va? håkan: jo. rudolf: du är en klippa håkan. håkan: jag vet

haha lina fattar.sen iaf drog vi ner till stan och åt på jensens med beck,mest gott.sen kom livia och vi drog hem och sen till matchen.kunde inte spela för min fitt höft.jävla hora i muktorp knulla den.sen åkte vi hem till mig och sen till stan.tog en caffe på donken och spelade golf med nåra från stockholm eller göteborg vid skeatarsaken brevid haha jag dog.sen åkte livia hem och vi andra till skallberget.träffade min böög(k) mest chill(a) sen nu sitter jag hemma.tänker på om jag ska till viksäng imorgon när jag slutar.träffa allt och alla igen.det blir nog så.nu ska jag gå till sängen och tänka på min bästabög !

'

Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.Du är speciell, för mig helt underbar.

Inga kommentarer: