måndag 1 september 2008

efter regn kommer solsken !


ahaja,skolan igen.ovanligt glad idag för en gångsskull (a) hade nästa glömt hur det va.skoldagen gick fort.efter det fick man vänta på lina i en fucking timme.haha dog typ.sen till stan och fika bara två gånger och handla lite kläder.kulkul.sen drog jag hem till livia,fikade typ där också eller åt kakor.sen såg vi en parlinoballong haha,mest coolt tycker vi ! sen kom felicia förbi och jag åkte med henne till borgen.där va typ shagge höök och emil.mest chill (a) tack shagge för att du litar på mig och känner att du kan snacka med mig.känner detsamma gumman,allt ska bli som förut,bättre tillochmed.jag älskar dig! kyss men mest kyss på min älskling (k)


gubben -v- gumman

Tror det finns en högre plan för oss två.Känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.

Inga kommentarer: